Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Apr 2024 14:56:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02612 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Varkja küla, Kihelkonna metskond 
66// Üru küla, 21116 Üru-Pidula tee (Varkja 42 meetrine radaritorn) ja 
soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Palume arvamust väidetavalt tekkiva 
elektromagnetkiirguse mõjust läheduses elavate inimeste tervisele.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26947447>  (menetlus nr: 
419761), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 22.04.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES ABNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister